diplomski rad
Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima

Monika Antolašić (2017)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad...

Antolašić, M. (2017). Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:735393

Antolašić, Monika. "Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:735393

Antolašić, Monika. "Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:735393

Antolašić, M. (2017). 'Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 22.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:735393

Antolašić M. Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 22.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:735393

M. Antolašić, "Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:735393