Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za multimediju
Citirajte ovaj rad
Jakal, M. (2015). Vizualna komunikacija između potrošača i proizvoda s aspekta čokoladnih pakiranja (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:679696
Jakal, Martina. "Vizualna komunikacija između potrošača i proizvoda s aspekta čokoladnih pakiranja." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:679696
Jakal, Martina. "Vizualna komunikacija između potrošača i proizvoda s aspekta čokoladnih pakiranja." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:679696
Jakal, M. (2015). 'Vizualna komunikacija između potrošača i proizvoda s aspekta čokoladnih pakiranja', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:679696
Jakal M. Vizualna komunikacija između potrošača i proizvoda s aspekta čokoladnih pakiranja [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:679696
M. Jakal, "Vizualna komunikacija između potrošača i proizvoda s aspekta čokoladnih pakiranja", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:679696