diplomski rad
Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda

Petra Furdi (2018)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad...

Furdi, P. (2018). Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:081038

Furdi, Petra. "Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:081038

Furdi, Petra. "Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:081038

Furdi, P. (2018). 'Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 20.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:081038

Furdi P. Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 20.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:081038

P. Furdi, "Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:081038