diplomski rad
Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda

Monika Jurić (2018)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad

Jurić, M. (2018). Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277

Jurić, Monika. "Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277

Jurić, Monika. "Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277

Jurić, M. (2018). 'Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 13.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277

Jurić M. Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 13.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277

M. Jurić, "Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.