Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Topolnjak, I. (2018). Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972
Topolnjak, Ivana. "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972
Topolnjak, Ivana. "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972
Topolnjak, I. (2018). 'Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972
Topolnjak I. Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972
I. Topolnjak, "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972