diplomski rad
Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju

Lea Fošnar (2018)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad

Fošnar, L. (2018). Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905520

Fošnar, Lea. "Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905520

Fošnar, Lea. "Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905520

Fošnar, L. (2018). 'Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 16.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905520

Fošnar L. Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 16.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905520

L. Fošnar, "Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905520