Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Huzak, K. (2015). Uloga masovnih medija na medijsku publiku (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:309216
Huzak, Kristina. "Uloga masovnih medija na medijsku publiku." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:309216
Huzak, Kristina. "Uloga masovnih medija na medijsku publiku." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:309216
Huzak, K. (2015). 'Uloga masovnih medija na medijsku publiku', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:309216
Huzak K. Uloga masovnih medija na medijsku publiku [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:309216
K. Huzak, "Uloga masovnih medija na medijsku publiku", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:309216