Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za odnose s javnostima
Citirajte ovaj rad
Jagarinec, I. (2015). coolinarka.com
Utjecaj internetskog sadržaja na poslovni ciklus Podravke (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:510029
Jagarinec, Irena. "coolinarka.com
Utjecaj internetskog sadržaja na poslovni ciklus Podravke." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:510029
Jagarinec, Irena. "coolinarka.com
Utjecaj internetskog sadržaja na poslovni ciklus Podravke." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:510029
Jagarinec, I. (2015). 'coolinarka.com
Utjecaj internetskog sadržaja na poslovni ciklus Podravke', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 28.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:510029
Jagarinec I. coolinarka.com
Utjecaj internetskog sadržaja na poslovni ciklus Podravke [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 28.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:510029
I. Jagarinec, "coolinarka.com
Utjecaj internetskog sadržaja na poslovni ciklus Podravke", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:510029