Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća

Klara Paljug (2018)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad

Paljug, K. (2018). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:226066

Paljug, Klara. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:226066

Paljug, Klara. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:226066

Paljug, K. (2018). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 26.01.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:226066

Paljug K. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 26.01.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:226066

K. Paljug, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:226066

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.