prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća

Paljug, Klara
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Paljug, K. (2018). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:226066

Paljug, Klara. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:226066

Paljug, Klara. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:226066

Paljug, K. (2018). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 28.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:226066

Paljug K. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 28.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:226066

K. Paljug, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:226066

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.