završni rad
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća

Klara Paljug (2018)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad...

Paljug, K. (2018). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:226066

Paljug, Klara. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:226066

Paljug, Klara. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:226066

Paljug, K. (2018). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 23.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:226066

Paljug K. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 23.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:226066

K. Paljug, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:226066