diplomski rad
Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu

Martina Fajt (2019)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad

Fajt, M. (2019). Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482

Fajt, Martina. "Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482

Fajt, Martina. "Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482

Fajt, M. (2019). 'Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 17.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482

Fajt M. Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 17.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482

M. Fajt, "Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482