Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Fajt, M. (2019). Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482
Fajt, Martina. "Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482
Fajt, Martina. "Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482
Fajt, M. (2019). 'Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482
Fajt M. Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482
M. Fajt, "Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482