Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za komunikologiju, medije i novinarstvo
Citirajte ovaj rad
Tulić, L. (2018). Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist" (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380
Tulić, Lorena. "Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380
Tulić, Lorena. "Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380
Tulić, L. (2018). 'Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380
Tulić L. Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist" [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380
L. Tulić, "Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380