završni rad
Utjecaj komentara na recepciju medijskih sadržaja. ili cijena oneline interakcije?

Krznarić, Ivan
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za komunikologiju, medije i novinarstvo

Citirajte ovaj rad

Krznarić, I. (2018). Utjecaj komentara na recepciju medijskih sadržaja. ili cijena oneline interakcije? (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:620711

Krznarić, Ivan. "Utjecaj komentara na recepciju medijskih sadržaja. ili cijena oneline interakcije?." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:620711

Krznarić, Ivan. "Utjecaj komentara na recepciju medijskih sadržaja. ili cijena oneline interakcije?." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:620711

Krznarić, I. (2018). 'Utjecaj komentara na recepciju medijskih sadržaja. ili cijena oneline interakcije?', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 25.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:620711

Krznarić I. Utjecaj komentara na recepciju medijskih sadržaja. ili cijena oneline interakcije? [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 25.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:620711

I. Krznarić, "Utjecaj komentara na recepciju medijskih sadržaja. ili cijena oneline interakcije?", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:620711

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.