diplomski rad
Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata

Vitomir Stanek (2019)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad

Stanek, V. (2019). Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:693261

Stanek, Vitomir. "Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:693261

Stanek, Vitomir. "Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:693261

Stanek, V. (2019). 'Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 07.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:693261

Stanek V. Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 07.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:693261

V. Stanek, "Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:693261

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.