Rad nije dostupan
završni rad
Promocija na internetu: Strategija promocije domaćeg branda

Pavao Leljak (2015)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju
Citirajte ovaj rad...

Leljak, P. (2015). Promocija na internetu: Strategija promocije domaćeg branda (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:274043

Leljak, Pavao. "Promocija na internetu: Strategija promocije domaćeg branda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:274043

Leljak, Pavao. "Promocija na internetu: Strategija promocije domaćeg branda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:274043

Leljak, P. (2015). 'Promocija na internetu: Strategija promocije domaćeg branda', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 16.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:274043

Leljak P. Promocija na internetu: Strategija promocije domaćeg branda [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 16.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:274043

P. Leljak, "Promocija na internetu: Strategija promocije domaćeg branda", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:274043