diplomski rad
Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije

Hodžić, Martina (2019)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Hodžić, M. (2019). Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

Hodžić, Martina. "Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

Hodžić, Martina. "Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

Hodžić, M. (2019). 'Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

Hodžić M. Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 30.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

M. Hodžić, "Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.