Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za odnose s javnostima
Citirajte ovaj rad
Kruljac, M. (2020). Uloga i značaj komunikacijskih vještina u ostvarivanju prodajnih rezultata (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:676433
Kruljac, Martina. "Uloga i značaj komunikacijskih vještina u ostvarivanju prodajnih rezultata." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:676433
Kruljac, Martina. "Uloga i značaj komunikacijskih vještina u ostvarivanju prodajnih rezultata." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:676433
Kruljac, M. (2020). 'Uloga i značaj komunikacijskih vještina u ostvarivanju prodajnih rezultata', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:676433
Kruljac M. Uloga i značaj komunikacijskih vještina u ostvarivanju prodajnih rezultata [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:676433
M. Kruljac, "Uloga i značaj komunikacijskih vještina u ostvarivanju prodajnih rezultata", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:676433