završni rad
Uloga digitalnog marketinga u promociji

Sara Tolić (2019)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad

Tolić, S. (2019). Uloga digitalnog marketinga u promociji (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:896766

Tolić, Sara. "Uloga digitalnog marketinga u promociji." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:896766

Tolić, Sara. "Uloga digitalnog marketinga u promociji." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:896766

Tolić, S. (2019). 'Uloga digitalnog marketinga u promociji', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 10.04.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:896766

Tolić S. Uloga digitalnog marketinga u promociji [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 10.04.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:896766

S. Tolić, "Uloga digitalnog marketinga u promociji", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:896766

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.