Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Pisačić, M. (2020). Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838
Pisačić, Marsel. "Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838
Pisačić, Marsel. "Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838
Pisačić, M. (2020). 'Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838
Pisačić M. Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838
M. Pisačić, "Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838