Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Stazić, P. (2020). Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091
Stazić, Petra. "Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091
Stazić, Petra. "Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091
Stazić, P. (2020). 'Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091
Stazić P. Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091
P. Stazić, "Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091