Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Babić, T. (2020). Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618127
Babić, Tena. "Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618127
Babić, Tena. "Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618127
Babić, T. (2020). 'Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618127
Babić T. Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618127
T. Babić, "Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618127