Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za odnose s javnostima
Citirajte ovaj rad
Martan, M. (2020). Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546
Martan, Marija. "Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546
Martan, Marija. "Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546
Martan, M. (2020). 'Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546
Martan M. Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546
M. Martan, "Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546