diplomski rad
Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama

Martan, Marija
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za odnose s javnostima

Citirajte ovaj rad

Martan, M. (2020). Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546

Martan, Marija. "Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546

Martan, Marija. "Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546

Martan, M. (2020). 'Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 19.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546

Martan M. Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 19.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546

M. Martan, "Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.