Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Bašić, M. (2021). Analiza apela oglašavanja i njihov utjecaj na odabir proizvoda (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:885830
Bašić, Marinela. "Analiza apela oglašavanja i njihov utjecaj na odabir proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:885830
Bašić, Marinela. "Analiza apela oglašavanja i njihov utjecaj na odabir proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:885830
Bašić, M. (2021). 'Analiza apela oglašavanja i njihov utjecaj na odabir proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:885830
Bašić M. Analiza apela oglašavanja i njihov utjecaj na odabir proizvoda [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:885830
M. Bašić, "Analiza apela oglašavanja i njihov utjecaj na odabir proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:885830