Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Lendl Trglačnik, I. (2021). Strategija upravljanja imidžom prodavaonice i njezinim utjecajem na potrošnju potrošača (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:190184
Lendl Trglačnik, Ivana. "Strategija upravljanja imidžom prodavaonice i njezinim utjecajem na potrošnju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:190184
Lendl Trglačnik, Ivana. "Strategija upravljanja imidžom prodavaonice i njezinim utjecajem na potrošnju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:190184
Lendl Trglačnik, I. (2021). 'Strategija upravljanja imidžom prodavaonice i njezinim utjecajem na potrošnju potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:190184
Lendl Trglačnik I. Strategija upravljanja imidžom prodavaonice i njezinim utjecajem na potrošnju potrošača [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:190184
I. Lendl Trglačnik, "Strategija upravljanja imidžom prodavaonice i njezinim utjecajem na potrošnju potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:190184