diplomski rad
Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA

Arelić, Ivana
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za odnose s javnostima

Citirajte ovaj rad

Arelić, I. (2021). Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056

Arelić, Ivana. "Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056

Arelić, Ivana. "Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056

Arelić, I. (2021). 'Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 16.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056

Arelić I. Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 16.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056

I. Arelić, "Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.