Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Milanković, M. (2021). Influencer marketing - utjecajni marketing novog doba (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:390022
Milanković, Mia. "Influencer marketing - utjecajni marketing novog doba." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:390022
Milanković, Mia. "Influencer marketing - utjecajni marketing novog doba." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:390022
Milanković, M. (2021). 'Influencer marketing - utjecajni marketing novog doba', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:390022
Milanković M. Influencer marketing - utjecajni marketing novog doba [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:390022
M. Milanković, "Influencer marketing - utjecajni marketing novog doba", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:390022