Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Knežević, V. (2022). Običaji, rituali, praznovjerje i utjecaj na ponašanje potrošača (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:031097
Knežević, Višnja. "Običaji, rituali, praznovjerje i utjecaj na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:031097
Knežević, Višnja. "Običaji, rituali, praznovjerje i utjecaj na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:031097
Knežević, V. (2022). 'Običaji, rituali, praznovjerje i utjecaj na ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:031097
Knežević V. Običaji, rituali, praznovjerje i utjecaj na ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:031097
V. Knežević, "Običaji, rituali, praznovjerje i utjecaj na ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:031097