diplomski rad
Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća

Šoš, Dorotea
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Šoš, D. (2022). Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

Šoš, Dorotea. "Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

Šoš, Dorotea. "Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

Šoš, D. (2022). 'Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 14.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

Šoš D. Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 14.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

D. Šoš, "Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.