Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Horvatić, E. (2022). Promocija u funkciji uspješnosti poslovanja glazbene industrije (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:631270
Horvatić, Edita. "Promocija u funkciji uspješnosti poslovanja glazbene industrije." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:631270
Horvatić, Edita. "Promocija u funkciji uspješnosti poslovanja glazbene industrije." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:631270
Horvatić, E. (2022). 'Promocija u funkciji uspješnosti poslovanja glazbene industrije', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:631270
Horvatić E. Promocija u funkciji uspješnosti poslovanja glazbene industrije [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:631270
E. Horvatić, "Promocija u funkciji uspješnosti poslovanja glazbene industrije", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:631270