završni rad
Percepcija javnosti i primjena marketinških komunikacija u neprofitnim organizacijama

Stoprd, Matej
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Stoprd, M. (2023). Percepcija javnosti i primjena marketinških komunikacija u neprofitnim organizacijama (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:083988

Stoprd, Matej. "Percepcija javnosti i primjena marketinških komunikacija u neprofitnim organizacijama." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:083988

Stoprd, Matej. "Percepcija javnosti i primjena marketinških komunikacija u neprofitnim organizacijama." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:083988

Stoprd, M. (2023). 'Percepcija javnosti i primjena marketinških komunikacija u neprofitnim organizacijama', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 12.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:083988

Stoprd M. Percepcija javnosti i primjena marketinških komunikacija u neprofitnim organizacijama [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2023 [pristupljeno 12.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:083988

M. Stoprd, "Percepcija javnosti i primjena marketinških komunikacija u neprofitnim organizacijama", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:083988

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.