Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za multimediju
Citirajte ovaj rad
Pavrlišak, E. (2023). Analiza marketinških aktivnosti turističkih agencija u 10 najvećih hrvatskih gradova (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:008337
Pavrlišak, Ema. "Analiza marketinških aktivnosti turističkih agencija u 10 najvećih hrvatskih gradova." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:008337
Pavrlišak, Ema. "Analiza marketinških aktivnosti turističkih agencija u 10 najvećih hrvatskih gradova." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:008337
Pavrlišak, E. (2023). 'Analiza marketinških aktivnosti turističkih agencija u 10 najvećih hrvatskih gradova', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:008337
Pavrlišak E. Analiza marketinških aktivnosti turističkih agencija u 10 najvećih hrvatskih gradova [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2023 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:008337
E. Pavrlišak, "Analiza marketinških aktivnosti turističkih agencija u 10 najvećih hrvatskih gradova", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:008337