Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Purković, S. (2024). Monetizacija mobilnih igara te utjecaj opcija kupnje unutar aplikacije na korisničko iskustvo i poslovne strategije: Analiza slučaja Cabal Online (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:404508
Purković, Slaven. "Monetizacija mobilnih igara te utjecaj opcija kupnje unutar aplikacije na korisničko iskustvo i poslovne strategije: Analiza slučaja Cabal Online." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:404508
Purković, Slaven. "Monetizacija mobilnih igara te utjecaj opcija kupnje unutar aplikacije na korisničko iskustvo i poslovne strategije: Analiza slučaja Cabal Online." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:404508
Purković, S. (2024). 'Monetizacija mobilnih igara te utjecaj opcija kupnje unutar aplikacije na korisničko iskustvo i poslovne strategije: Analiza slučaja Cabal Online', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:404508
Purković S. Monetizacija mobilnih igara te utjecaj opcija kupnje unutar aplikacije na korisničko iskustvo i poslovne strategije: Analiza slučaja Cabal Online [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:404508
S. Purković, "Monetizacija mobilnih igara te utjecaj opcija kupnje unutar aplikacije na korisničko iskustvo i poslovne strategije: Analiza slučaja Cabal Online", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:404508