završni rad
Analiza strategija digitalnih komunikacija vodećih gaming kompanija u Hrvatskoj

Jarnjak, Patrik
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju

Citirajte ovaj rad

Jarnjak, P. (2024). Analiza strategija digitalnih komunikacija vodećih gaming kompanija u Hrvatskoj (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:562269

Jarnjak, Patrik. "Analiza strategija digitalnih komunikacija vodećih gaming kompanija u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:562269

Jarnjak, Patrik. "Analiza strategija digitalnih komunikacija vodećih gaming kompanija u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:562269

Jarnjak, P. (2024). 'Analiza strategija digitalnih komunikacija vodećih gaming kompanija u Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:562269

Jarnjak P. Analiza strategija digitalnih komunikacija vodećih gaming kompanija u Hrvatskoj [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:562269

P. Jarnjak, "Analiza strategija digitalnih komunikacija vodećih gaming kompanija u Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:562269

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.