diplomski rad
Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda

Marko Žganec (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za odnose s javnostima
Citirajte ovaj rad...

Žganec, M. (2016). Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:983033

Žganec, Marko. "Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:983033

Žganec, Marko. "Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:983033

Žganec, M. (2016). 'Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 16.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:983033

Žganec M. Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 16.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:983033

M. Žganec, "Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:983033