undergraduate thesis
Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a

Vincek, Borna
University North
University centre Koprivnica
Department of Business and Management

Cite this document

Vincek, B. (2019). Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000

Vincek, Borna. "Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a." Undergraduate thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000

Vincek, Borna. "Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a." Undergraduate thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000

Vincek, B. (2019). 'Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a', Undergraduate thesis, University North, accessed 24 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000

Vincek B. Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2025 January 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000

B. Vincek, "Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000

Please login to the repository to save this object to your list.