undergraduate thesis
Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a

Vincek, Borna (2019)
University North
University centre Koprivnica
Department of Business and Management

Cite this document

Vincek, B. (2019). Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000

Vincek, Borna. "Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a." Undergraduate thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000

Vincek, Borna. "Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a." Undergraduate thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000

Vincek, B. (2019). 'Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a', Undergraduate thesis, University North, accessed 27 June 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000

Vincek B. Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2020 June 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000

B. Vincek, "Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000

Islandora Bookmark - Please login to use this feature