završni rad
Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a

Borna Vincek (2019)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad...

Vincek, B. (2019). Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000

Vincek, Borna. "Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000

Vincek, Borna. "Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000

Vincek, B. (2019). 'Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 20.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000

Vincek B. Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 20.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000

B. Vincek, "Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000