master's thesis
Communication on social networks sites as a tool for political marketing

Goran Težak (2019)
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations
Cite this document

Težak, G. (2019). Komunikacija na društvenim mrežama kao alat političkog marketinga (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:616657

Težak, Goran. "Komunikacija na društvenim mrežama kao alat političkog marketinga." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:616657

Težak, Goran. "Komunikacija na društvenim mrežama kao alat političkog marketinga." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:616657

Težak, G. (2019). 'Komunikacija na društvenim mrežama kao alat političkog marketinga', Master's thesis, University North, accessed 24 January 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:616657

Težak G. Komunikacija na društvenim mrežama kao alat političkog marketinga [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2020 January 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:616657

G. Težak, "Komunikacija na društvenim mrežama kao alat političkog marketinga", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:616657

Islandora Bookmark - Please login to use this feature