undergraduate thesis
Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a

Vincek, Borna
University North
University centre Koprivnica
Department of Business and Management

Cite this document

Vincek, B. (2019). Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000

Vincek, Borna. "Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a." Undergraduate thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000

Vincek, Borna. "Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a." Undergraduate thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000

Vincek, B. (2019). 'Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a', Undergraduate thesis, University North, accessed 12 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000

Vincek B. Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2024 April 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000

B. Vincek, "Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000

Please login to the repository to save this object to your list.