Naslov | Komunikacija brandova pomoću promocijskih konstanti izrađenih tehnikom poluautomatskog sitotiska |
Naslov (engleski) | Communication of brands using promotional constants based on semi-automatic screen printing |
Autor | Dario Črnila |
Mentor | Robert Geček (mentor) |
Član povjerenstva | Andrija Bernik (predsjednik povjerenstva) |
Član povjerenstva | Nikolina Bolčević Horvatić (član povjerenstva) |
Član povjerenstva | Robert Geček (član povjerenstva) |
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj | Sveučilište Sjever (Sveučilišni centar Varaždin) (Odjel za multimediju) Koprivnica |
Datum i država obrane | 2018-09-28, Hrvatska |
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana | TEHNIČKE ZNANOSTI Grafička tehnologija Procesi grafičke reprodukcije |
Sažetak | Završni rad na temu „Komunikacija brandova pomoću promocijskih konstanti izrađenih tehnikom poluautomatskog sitotiska“ posvećen je jednoj od metoda prijenosa elemenata koji komuniciraju ključne poruke prema potrošačima na plohu koja je poznata pod nazivom promotivni proizvod. Riječ je o metodi propusnog tiska ili sitotiska.
Propusni tisak možda nije financijski najpopularnija metoda tiskanja, s obzirom na to da neki od materijala potrebni za izradu gotovog proizvoda nisu financijski dostupni svakom džepu, ali je i dalje veoma važna metoda u grafičkoj industriji. Kroz povijest čovječanstva, razvojem različitih medija za potrebe komunikacije ljudi, pokazalo se kako je tisak kao medij napravio revolucionaran iskorak u prenošenju poruka između pošiljatelja i primatelja poruke, a novi mediji koji su se pojavljivali još ga nisu uspjeli u potpunosti zamijeniti.
Komunikacija između promocijske konstante koja se koristi za potrebe komuniciranje poruka branda prema potrošaču važna je za prodaju robe i/ili usluga krajnjem potrošaču, ali isto ona može pomoći u determiniranju marketinških strategija koje mogu pomoći u ovom procesu. Stoga je dio rada posvećen i načinu kako se informacije mogu što uspješnije predstaviti krajnjem potrošaču.
Na primjeru grafičkog proizvoda, u završnom radu se objašnjava cijeli proces izrade promocijske konstante, suncobrana, od trenutka zaprimanja grafičkog rješenja, preko procesa izrada klišeja, koloriranja boja, tiskanja na medij pa do zaštite proizvoda i finalne dorade.
Kako bi se dobio uvid u snagu oglašivačkih metoda te promocijskih konstanti koje se koriste za tu potrebu, provedeno je istraživanje s namjerom da se utvrdi da li i na koji način ovaj vid komunikacije utječe na kupovinu proizvoda od strane ispitanika. |
Sažetak (engleski) | The final paper on "Communication of brands using promotional constants based on semi-automatic screen printing" is dedicated to one of the methods of transferring elements that communicate key messages to consumers on a surface known as a promotional product. This is a method of permeable printing or screen printing.
Permeable printing may not be the most financially popular printing method, since some of the materials needed to make a finished product are not financially available for everyones pocket but is still a very important method in the graphics industry. Through the history of mankind, with the development of different media for people's communication, it turned out that printing as a media revolutionized the transmission of messages between the sender and the recipient of the message and the new media that appeared are still unable to completely replace it.
Communication between the promotional constant used to communicate the message of the brand to the consumer is important for the sale of goods and / or services to the final consumer, but it can also help determine the marketing strategies that can help in this process. Therefore, part of this final paper is devoted to the way in which the information can be presented to the end consumer as effectively as possible.
On the example of the graphic product, the final paper explains the whole process of making one of the promotional constants, parasol, from the moment of receiving the graphic solution, through the process of making template, making dye, printing on the media to product protection and final finishing.
In order to gain insight into the effectiveness of advertising methods and promotional constants used for this purpose, research has been carried out with the intention of determining whether and to what extent this type of communication affects the product's purchase by the respondents. |
Ključne riječi |
|
Ključne riječi (engleski) |
|
Jezik | hrvatski |
URN:NBN | urn:nbn:hr:122:799792 |
Studijski program | Naziv: Multimedija, oblikovanje i primjena Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije (bacc. ing. techn. graph.) |
Vrsta resursa | Tekst |
Način izrade datoteke | Izvorno digitalna |
Prava pristupa | Otvoreni pristup |
Uvjeti korištenja |  |
Datum i vrijeme pohrane | 2018-10-18 17:44:35 |