Mumlek, B. (2024). Potrošačka percepcija aditivne tehnologije 3D ispisa (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:756112
Mumlek, Bojan. "Potrošačka percepcija aditivne tehnologije 3D ispisa." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:756112
Mumlek, Bojan. "Potrošačka percepcija aditivne tehnologije 3D ispisa." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:756112
Mumlek, B. (2024). 'Potrošačka percepcija aditivne tehnologije 3D ispisa', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 17.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:756112
Mumlek B. Potrošačka percepcija aditivne tehnologije 3D ispisa [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 17.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:756112
B. Mumlek, "Potrošačka percepcija aditivne tehnologije 3D ispisa", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:756112